Pirr !

Fuck it. Hatar att jag alltid ska lyckas göra mig själv så sjukt nervös. Jag trodde att jag skulle spy, på riktigt. Hade så grymt ont i magen och jag tänkte bara "fuck, nu har jag fått magsjuka också!", men konstigt, det försvann helt plötsligt... Jag kanske lyckades tänka lite lugnare tankar? :P Samtidigt äre lite roligt att vara nervös för minsta lilla, allting känns som världens största happening :D

Idag har jag jobbat 12.30-21.00 och efter det åkte jag och tankade en sväng, och när jag kom hem hade Heikki gjort hemmagjord pizza och äppelpaj med vaniljglass! Jag har verkligen världens bästa pojkvän! ♥

Iiik, klockan är sådär mycket redan, måste ju vara pigg och alert i morgon, efter 8 ska jag åka hemifrån. Lär nog vara hyper hela natten! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0