Done and done!

Oh. Mitt projekt angående garderobsrensningen gick hur bra som helst! Typ en och en halv sopsäck lyckades jag tömma, och det är en hel del kläder. Vissa plagg har jag haft på mig senast för typ tre år sen :P Tragiskt. Så nu finns det massor med plats igen för nya, fräscha plagg! WEEE! Och för Heikkis kläder då, självklart. Det var ju orsaken till att jag rensade ;)

Mitt i rensningen insåg jag att vi hade på tok för lite galgar, samt att jag ville ha nån smart förvaring till alla mina sjalar. Så detta resulterade i en tripp till IKEA! Köpte allt möjligt smått och gott, men även galgar! Och nånting som heter komplement multihängare, som var hur bra som helst (tänkte lägga in en bild här men bloggen funkar inte riktigt som den ska). Nu hänger alla mina sjalar snyggt där i garderoben ;) Ordning och reda!

Nu ska jag och mina utmattade muskler se på CSI och gosa med älsko.

Godnatt!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0