Äntligen

Onsdagkväll. Idag har jag ärligt talat inte gjort ett skit. Det enda vettiga jag har gjort var väl att jag var och boka tvättstugan till imorn förmiddag, annars har jag bara degat. Funderade först på att fara på gym idag men efter att jag började må så illa där igår så blir nog kroppen också tacksam om den får vila ikväll. Jag kan ta det imorn på morgonen istället, eller nåt. Sån huvudvärk har jag också, jag vet inte om jag är stressad över saker och ting eller vad det är som påverkar. Jag har mycket att fundera på nu känns det bara, dock vet jag inte riktigt vad det är heller. Det känns bara som att jag vill få ordning på saker och ting nu, men det är tufft. Jag vill inte erkänna för mig själv att jag har misslyckats, det är väl litegrann där det sitter tror jag...

Jag bara längtar tills klockan blir 23 och Heikki slutar jobbet. Fastän det nu inte handlar om så många timmar som han är borta så känns det ändå jobbigt, jag är ju van att ha han nära hela tiden. Nu förstår jag att jag har hittat den kärleken alla pratar om. Den löjliga, underbara, får-dig-att-tappa-andan och kan-inte-leva-utan-varanda kärleken. Äntligen.

I'm waiting.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra F

Ta en semester, kom hit ner för att få ordning på tankarna, du får bo hos mig hur länge du vill :)

2010-02-19 @ 15:11:29




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0