HairHair

Hej alla nötter! Torsdag idag. Snart är även den här veckan slut, och på söndag är det även den sista februari. På måndag börjar en ny vecka och därmed en ny månad, vi går in i mars månad! Tiden går så snabbt så jag knappt hinner reagera. Nyss var det jul. Känns inte som länge sen då vi var och hämtade mina saker från Övik. Innan det var vi till Rhodos. Jag har bott i den här lägenheten snart 6 månader. Ett halvår. Wooh...

Idag blir nog en lugn dag. Heikki har stannat hemma från jobbet för att han hade feber igår kväll :( Trist att vara sjuk. Jag har dock inte känt av något ännu *peppar peppar* men det lär väl komma det också. Tycker alla har nån slags förkylning på gång nu. Ska väl försöka hitta på nå middag till senare och eventuellt fara och träna ikväll. Imorn ska jag till frissan! Jag blir nervös, jag har inte klippt mig hos en "frisörfrisör" på hur länge som helst, utan alltid låtit en kompis klippa (hon är dock utbildad frisör). Jag har ingen bild på hur jag vill ha det. Eller jo, en liten bild. Men jag vet att mitt hår aldrig blir så som jag har tänkt mig, så därför går jag dit utan några förväntningar och låter henne klippa mig så som hon tror att jag skulle passa i. Jag har några önskemål, rockigt, fräsigt. Coolt och lättfixat. Vi får väl se vad hon lyckas hitta på :) Längden spelar ingen roll längre, klipp bort skiten om det är det som krävs. I höstas klippte jag mitt jättelånga hår till jättekort (enligt mig...) och redan nu har jag växt hur mycket som helst. Det växer tillbaka, det gör det. Så istället för att alltid fega till och bara toppa eller klippa lite etapper så tänkte jag slå till stort! Nåja som sagt, vi får se hur det blir.

Jag ska nog skala mig en blodapelsin och slöa vidare.

Peace.


Kommentarer
Postat av: J & A

Spännande Värre!!! :D Vem ska du till?

2010-02-25 @ 14:12:28



Postat av: M

Johamps! jag ska till unik :D Anne, eller vad hon nu heter...

2010-02-25 @ 14:51:31



Postat av: M

Jag kan förresten inte kommentera på din blogg utan att vara inloggad, och jag har inte samma blogg som du så jag kan inte logga in :(

2010-02-25 @ 14:53:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0