Welcome!

Min första dag som arbetslös. Eller arbetssökande, som det nu kallas. Det känns redan förjävligt. Har ett gäng samtal jag skulle behöva ta tag i men... Fan att allt tar emot! Sen sitter jag och bollar emellan om det är bättre att ringa eller bara fara dit, vad vet jag.

Inte för att jag känner mig speciellt negativ idag ändå. Är kanonväder ute, knappt några minusgrader och solen skiner som aldrig förr. Jag tänkte få upp min kära sambo från sängen snart, han ska iväg och jobba eftermiddag den här veckan... Undra vad jag då ska hitta på :/ hade tänkt åka och hämta mammas bil  i allafall, hon behöver ändå inte den ;) Sen om man hade handlat och kanske bakat lite. Ikväll ska jag dra på gymmet också hade jag tänkt. Kanske åker och hälsar på och syster med familj bara för att fördriva tiden? Aja, det visar sig.

Nu ids jag fan inte sitta inne längre när det är sånt kanonväder!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Santeri

Var dit! :D eller ring :) Gör det nu så är lidandet över ;)



Pöss!

2010-02-15 @ 10:36:49



Postat av: Elin

Varför är du arbetslös? :/

2010-02-15 @ 15:52:34
URL: http://tequilaaa.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0