2010

Jag sitter och försöker fundera litegrann på året som gått... Det finns inte en chans att jag kan komma ihåg alla känslor jag känt, alla tårar jag gråtit, alla skrattattacker jag fått, allt roligt man gjort och all ångest man haft. Jag har tappat kontakten med många underbara människor som jag verkligen brytt mig om, och samtidigt lärt känna nya människor. Vissa av dom som jag tappat kontakten med har jag på något sätt hittat tillbaka till. Andra inte. Vad beror det på?

Jag har längtat. Efter mycket. Jag har gjort många saker "för första gången i mitt liv"... Har jag tagit ett steg framåt? Eller har jag vissa gånger fallit tillbaka igen? Det kanske är så det ska vara. För inte känner jag att jag har utvecklats desto mer. Märker man det själv? Eller är jag bara inte villig och utvecklas just nu?

2009 kommer jag att komma ihåg. Så väl. Det hände mycket som var otroligt jobbigt, och mycket som var hur underbart som helst. Jag har varit besviken, ledsen och sårad. Min tid i Övik var en katastrof. Hur tänkte jag egentligen? Sån press jag hade på mig från många håll, hur fan håller man ut? Eller... Hur fan höll jag ut?

Men... Jag hittade kärleken. Tack för att du är min. Helt underbart. Och jag fick jobb! Jag fick ett fast jobb, och hur bra är inte det?! Jag har fått umgås med min familj, krama om dom och göra roliga saker med dom. Jag har fått umgås med mina vänner på sommarkvällarna på bastuflotten. Jag har festat som en galning. Jag har mått bra, så otroligt bra.

Jag har aldrig varit så olycklig och så lycklig under ett och samma år. Hur kommer det sig?

2010! Jag har höga förväntningar på året, jag har mycket jag vill göra. Drömmar. Jag har inga nyårslöften, främst av den orsaken att jag inte kan hålla dom... Inte för fem öre. Jag har bara mål. Mål som jag verkligen vill nå, samtidigt som jag vet att allt kommer med tiden. Men vem fan har tid att vänta? ;)

Gott nytt år, hoppas 2010 blir det bästa året nånsin!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant så...vem har tid att vänta?! Men vi ska ju försöka leva i nuet <3....o jag vet syrran att du utvecklats på många olika sätt....framförallt har du, som jag känner det, hittat dig själv o vet vad du vill just nu...



Kramisar i massor, sis :)

2010-01-03 @ 23:03:54



Postat av: Irina

:-) Låter härligt

2010-01-04 @ 11:16:48




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0