Frozen

Söndag. Jag är uttråkad. Eller kanske mer trött än uttråkad, men jag vill inte lägga mig och vila för då fan somnar jag. Jag vill inte somna för då blir jag bara allmänt grinkko och megaseg när jag vaknar :/

Jag är så genomfrusen känns det som. Fötterna är kalla som isklimpar och det känns som att jag aldrig får upp kroppstempen. Brr... Kanske skulle försöka hitta på nåt att göra, städa lite kanske eller diska. Eller så inte ;) Haha, jag är så jävla slö. Idag i allafall.

Fan, det är kallt ute och det är kallt inne. Jag börjar smått krampa. What the hell, kanske dra en dusch?

Peace.


Kommentarer
Postat av: Santeri

En varm dusch eller under ett varmt täcke ;P haha!!!



Jag hoppas att du är mindre frusen idag :)

2010-02-01 @ 09:22:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0