Energi

Det är så underbart att vakna på morgonen när man ser att solen skiner! Jag blir i allafall på så mycket bättre humör och bara att stiga upp från sängen känns hur lätt som helst. Våren är här nu och jag älskar det. Jag ska äta lite lunch snart och sen iväg och promenera en sväng, mmm andas in ny energi, härligt härligt!

Lägenhetsjakten går väl lite sådär, dock var det inte många hyresvärdar jag fick tag i igår... Aja, men skam den som ger sig. Vad som helst duger inte heller, det ska vara fräscht och snyggt. Pfff... nåja, det är bara att fortsätta leta :)

Näe, nu ska jag värma lite lunch och sen drar jag iväg och hälsar på Malmarna en sväng!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0