Onsdagsunderhållning

Jag är så sjukt trött. Så jävla trött att allting blir så roligt. Jag sitter här och flummar för mig själv, ja det går ju det också om man inte har nåt bättre för sig ;) Är alldeles för trött för att orka ta mig nånstans, och alldeles för ofräsch och lat. Kört ett gympass idag där jag höll på att dö och en långprommis med frugan, hur skönt som helst. Och det är skönt att det börjar vara så ljust ute på kvällarna, för att jag är då fan aldrig trött.

Är lite nervös dock, pratade med Carita idag och vi ska försöka fixa nån snygg frisyr åt mig, iiik! Jag fattar inte varför jag är så "mån" om mitt hår när det ändå är såhär kort, spela roll om det blir kortare liksom! Coolt och häftigt ska det vara, sen är jag lite tveksam över vad fan jag ska ha för färg... Tips? Mörkbrunt? Lilasvart? BLONT?! IIIK! :D

Jag har två prydnadsgiraffer, en stor och en liten, som står på golvet bredvid tv-bänken och nån (säkert jag) har väl råkats stöta till dom så att det ser ut som att den lilla giraffen sniffar den stora giraffen i röven.

Onsdagsunderhållning på hög nivå.

Peace.

Kommentarer
Postat av: Pia

hihi... fy på girafferna :)

2010-05-06 @ 13:12:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0