Kallt kallt kallt!

Nu när skolan har gett bärbara datorer till eleverna så verkar det som att dom inte har råd att ha på värmen, för det är helt sjukt hur kallt det är överallt! Man skulle ha behövt ta med sig en kofta eller två för att klara av att sitta här, och med jackan på ids man inte sitta heller när det sen är -20 utomhus och då fryser man ju bokstavligt talat arslet av sig... Bitter *mummel mummel*

Den här morgonen började inte bra, försovning, stress, kall bil och ingen bensin... Fan, bara jag kommer till Kemi så ordnar det sig nog, tänkte jag. Halt som helvete och snabbt körde jag, men jag lever ännu ;)

Nu är det dags för lite social policy och sen åker jag hem... Är så grymt trött.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0