Come on...

Aaah, vad trött jag börjar bli. Febern har försvunnit nästan helt (tempen ligger på stadiga 37.3 grader...) så det blir skola för min del imorn. Har så mycket att göra så jag har inte tid att vara sjuk nu.

Det känns som att tre dagar ska jag väl ändå palla, trots att det tar ruskigt mycket på krafterna att plugga. Man är typ helt slut. Sen hjälper det ju inte att man vaknar före fan och kommer hem vid middagstid, sitter i skolan och bara lyssnar och lyssnar och lyssnar... Men jag klagar inte. Trivs grymt bra med denna utbildning och jag är tacksam över att folk tjatade på mig att söka in dit ;) Tre dagar skola alltså... På lördag blir det att åka till luleå och se fucking VOLBEAT!!! Aaaaah fyfan vad jag längtar, det är nå helt sjukt alltså. Få lyssna på bra musik på HÖG volym och bara njuta! Hela nästa vecka är jag ledig... Oh yeah ;) Har dock inga planer på vad jag ska göra, hade velat göra en massa egentligen så därför blev inget av, typiskt.

Imorn ska jag bjuda frugan på middag, lite kyckling och ris blir det. Lite kyckling? Eller ja, självklart får hon ju äta så mycket kyckling hon vill. Eller så mycket kyckling som det finns... Anyhow. Igår bestod min middag av mannagrynsgröt och idag bestod den av juice, så jag är inte direkt påhittig när det gäller middagar då Heikki jobbar kväll. It is fucking boring to eat alone.

Nu blir det duschen och sängen för min del, hade faktiskt tänkt läsa lite innan jag ska somna. Jävla grandma' jag också är, tragiskt :(




Peace.

Kommentarer
Postat av: Kaiandrea

Very useful information. Thank you!

2012-05-07 @ 09:08:13
URL: http://kaiandrea.blogspoo.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0