Helgen

Vilket rövhål, jag har fått feber nu. Eller hade det igårkväll i allafall, och mitt huvud känns som en enda stor ballong. Jag ska i allafall se The Notebook nu och försöka få i mig lite flingor i allafall. Grymt trött är jag fast jag har sovit i 100 år känns det som.

Nu har jag äntligen börjat få upp lite bilder och ramar på min fotovägg, kom igång riktigt bra då i torsdags? Men fick slut på längre spikar så det sket sig, igår var vi och snodde några från mamma så nu kanske jag får fortsätta. Borde städa lägenheten också, det syns att man bara varit hemma och vänt typ, för det är grejer överallt... Aja :)

I lördags beställde vi äääääääntligen en ny soffa! Det blev min drömsoffa i lite, lite, lite mindre modell eftersom den större var så himla stor och hade nog tagit upp hela vardagsrummet, men den mindre var en exakt likadan kopia av den så det passade ju hur bra som helst! Leveranstiden var på 8-10 veckor så vi får ju vänta en stund, men det gör inget... Den kommer ju innan jul i allafall. WEEEEE!!! Jag är så glad, du gör mig så glad älskade :*

Näe, nu orkar jag inte sitta upp längre, tjing!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Klart jag bjuder på kaffe ;)

2010-10-11 @ 16:02:10
URL: http://beatriiicej.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0