SkumisFlummoAlltMöjligt

AAAAALLLLTSSÅÅÅÅÅÅ FYFAAAAN vad skönt det är med fredag! Nästa vecka är det höstlov, så det blir fan inge bättre. Nog för att alla i min klass är supercoola och jag diggar dom steeeenhårt, precis allihopa, men sorry mates jag måste få sova. Under dessa två senaste dygn har jag väl sovit kanske sådär en... max 6 timmar. Och det överlever jag inte på. 6h/night funkar ju, men inte 3h/night x 2. Lite roligt. Mer keffa. Kaffe. Hahaha.

I morgon är det VOLBEAT! Kan ni fatta det? Nej det kan ni inte! För ni ska inte dit! Men det ska jag! Och några andra galna volbeat-fans. HIHO. Sjukt hungrig är jag också, hade inge frukost hemma (eller jag hade inte tid att börja tina nå bröd från frysen på morgonen) så jag tänkte att jag köper nå frukt här från fiket... jo, visst hade dom frukt. En rutten banan, resten var slut. Var visst inte bara jag som inte orkade med frukost i morse. Nåja, har nu druckit snart två stoora koppar kaffe på tom mage, det här blir säkert shitbra. Lunch 10.45, sen en lektion och sen äre helg. Jag kanske överlever fram till lunch... Jag kan även tuppa av, eller mörda någon, för med mitt låga blodsocker vet man faktiskt aldrig. Just kidding...

Nästa grej på schemat: engelskalektion och kaffe.

TJINGTJONG!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-10-18 @ 21:55:38



Postat av: Mattias

Hej var det du som skrev i min blogg??

2010-10-18 @ 21:56:08
URL: http://mlesliek.blogg.se/



Postat av: Hallvardkristina

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-04-14 @ 12:51:32
URL: http://hallvardkristina.blog24h.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0