En enda rööööööra!

Återigen har jag fått klagomål för att jag inte har bloggat, förlååååt... men jag har helt enkelt haft så jävla mycket att göra + att jag knappt varit hemma över huvudtaget dom senaste veckorna. Huvudet är som ett enda stort kaos pga flera olika anledningar, så det är väl också en av orsakerna till att jag helt enkelt inte orkat blogga.

Julafton kom å gick, å det var supermysigt att få spendera en hel dag men min älskade familj. Dock hittade inte den äldsta av systrarna hit i år men förhoppningsvis så kommer hon nästa år! :) tomten hälsade på självklart, barnen drunknade i deras klappar BOKSTAVLIGT TALAT! Men helt underbart att se dom så glada. Mamma verkade pigg å glad hon också, lite rastlös då hon säkert är van att kunna göra något/hjälpa till men iom att allt redan var förberett så var det inte mycket man kunde göra. Hon fick ett presentkort på klippning från mig å det verkade hon vara nöjd med... men som syrran sa, hennes närminne har blivit ganska dåligt nu. Det är så konstigt för vissa gånger kan hon vara mer klar å andra gånger helt borta, kan kanske bero på hur mycket hon själv har att tänka på... nåja.

Juldagen blev det ingen utgång för mig i år! Bestämde mig att jag inte orkar, har varit så mycket fester å krogbesök på senaste tiden så man får ju sig en alkisvarning snart ;) på nyår blir det fest istället, har försökt att hitta något att ha på mig men mellandagsrean var inte så stor på Rajalla tycker jag... hm. Men men, ska snart ta bussen till Happyranda igen, har en butik kvar att besöka så jag hoppas att jag hittar något därifrån :)

Har precis tvättat bort min hårfärg från skallen, imorn ska jag äntligen få förlängningar igen! WEEEE! :D Så jag har längtat. Nu ska jag måla ögonen lite å dra iväg på lite äventyr ;)

Hoppas att alla hade en mysig julafton!

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0