Independence day

Tjing!

Nu har jag precis vinkat av Edvin, Sandra å Peter. Dom har varit här å myst med mig idag, vi har fått prata å fikat lite å så. Mysigt med lite sällis när man känner sig ensam! Tänkte först åka till Happyranda idag, men iom att det är Finlands självständighetsdag så går det inga bussar. Typiskt... Men det var supertrevligt ändå :)

Igår besökte vi alltså Santa Land (Rovaniemi) å det var superkul! Har dock inga bilder att visa därifrån ännu då jag inte har tömt kameran... är så jäkla lat när det gäller sånt, å ändå tar det bara några minuter. Nåja... dom kommer när dom kommer. Måste sno bilder från andra också å sen kan jag ladda upp alla istället på en gång :)

Tänkte dra iväg på middag men jag tror jag skippar det... är så jävla lat, plus att jag har tvättid nu. Har spanat på lite läggor i söder, ute i god tid jag vet men jag vill ju nuuu... jag vill ju se vad som finns tillgängligt ;) HÖHÖ. Det blir nog bra det. Vi får se :)

Imorn åker jag iaf till Happyranda å när jag kommer hem måste jag färdigställa powerpointen till torsdagens presentation :) Har redan börjat på den iof så får nog färdigt den redan ikväll, om jag bestämmer mig för att sluta slöa :) 3 nätter har jag sovit själv hittills å lite stolt är jag faktiskt... några veckor kvar. Hoppas tiden går fort. Nu är jag mest bara sugen på julmat :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0