Tentaångest!

Nu har det gnällts om att jag inte har hittat till min blogg igen på ett tag... Sorry people, men så är det. Jag pluggar, jobbar och pluggar, det är typ det jag gör på veckorna. Tiden går så grymt fort så man hinner inte ens blinka.

Tomorrow we are gonna have our social policy exam, and I hate to admit this but... I'M SCARED! This time, I know I'm gonna suck some very big and hairy balls. I know I've said it before but now I really mean it. My mind is somewhere else, and I hate it because it should be here studying this crap with me... Anyway. I've been thinking back and forth if there's even a point for me to go to school tomorrow and try to write the exam, or if it's better that I just stay at home and be bitter; but I decided to go. The teacher told us today that if we aren't satified with the grade, we can always to the exam again. That sounds good in my ears...

Now: Back to business.



Peace.

Kommentarer
Postat av: bigsys

Det är alltid värt att gå och skriva en tenta! Då har du iaf en aning om hurdana frågor som dyker upp vid nästa tillfälle, det är ju det som är så bra att tentor går att skriva om nästan hur många gånger som helst!

Jag förstår om dina tankar är på annat håll! Du kan bara finnas till där, men glöm för den sakens skull inte bort dig själv!

2011-01-26 @ 19:50:53



Postat av: ninnu

Måste nog hålla med big sis....värt ett försök...glömde bort att fråga dig hur det gick??!!

Don´t forget your self <3

2011-01-28 @ 22:08:56




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0