Som i en mixer

Hallå!

Helgen har gått grymt snabbt igen. I fredags kom min man hem igen och det kändes helt UNDERBART! Vi har suttit barnvakt i helgen, försökt att hitta på något att göra då vädret har varit skit. Det är så jävla typiskt, nu när det är sol så är det värsta stormen ute, hallå liksom? Och när det regnar... ja då är det myspys-varmt-väder-tänk-ännu-solen-på-det-här-åååh-så-varmt-det-skulle-vara!-väder. Förstår icke... vill vädergudarna att våran sommar ska vara lika sugig som förra sommaren? Isåfall flyttar jag...

Känns så konstigt att jag faktiskt har sommarlov nu :) Dock har jag så sjukt mycket skolarbeten kvar att göra så jag kommer väl ha "sommarlov" en vecka till hösten innan skolan börjar igen! Men det spelar ingen roll... det här är studentlivet liksom, ibland suger det balle men oftast är det hur roligt som helst! :D

Idag har mamma lovat att komma och hjälpa mig med att få med det sista från min lägenhet. Jag blir så jävla frustrerad på folk, "joo ring när du behöver hjälp och jag kommer", psssst, bullshit. Min rygg är fortfarande helt skadad efter att ha burit på allt själv (min gravida bästa vän fick bära på kuddar och lampor) och sen fick jag hjälp med sängen... tack som fan har man lust att säga men jag orkar fan inte. Det jag vet, det är att jag ska tamejfan komma ihåg detta när det är någon annan som behöver hjälp. Fan, vad ledsen jag varit över det här också. Mest för att man känner sig som en idiot som frågar efter hjälp, men också för att ryggen har pajat helt och hållet... Nåja, imorn måste jag lämna tillbaka nycklarna så ska få gjort det tills dess, sen har jag hela veckan på mig att lipa över ryggen!

Nu dags för lunch!

Peace.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha minns du din flytt här nere, helvete vad vi slet! och alla som skulle hjälpa till de var som bortblåsta! Den där förbannade tvaset och soffan, det var ett under att vi fick upp allt utan att he sönder något :P Nä aldrig igen flytta själv, så du har gjort det bra! :D Har btw fått schema nu så vi kan ju höras och s eom det blir nån date i sommar! ;) Krammmmmmar

2011-05-30 @ 12:37:21
URL: http://virgoart.blogg.se/



Postat av: J & A

Hade jag inte varit påväg med syrran och hämta Vilja. Det var enda dagen vi kunde åka eftersom jag hade P-möte på torsdag och fre-sön jobbade jag så då kändes det som bästa dagen. Hade jag vetat innan hade jag kunnat fixa det bättre. Det handlar inte om att jag sket i dig, Absolut inte!!

2011-06-01 @ 12:06:35
URL: http://akiralipton.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0