Det går bra nu, kompis, det går bra nu

Nu känns det som att jag tagit upp mig från sängbotten igen, så att säga. Humöret börjar snart vara på topp å jag känner knappt igen mig själv! :D

Igår låg vi, innan vi skulle sova, å planerade våran framtid litegrann å det får mig att orka, jag känner mig så otroligt glad. Vi babblade på i en evighet om allt möjligt, ändrade oss å la till fakta, tänkte om, gick tillbaka, la till nytt. Det blir bra det här, det är bra att jag har min älskade bollplank å vi kan bolla idéer med varann å komma fram till briljanta förslag som denna :D Det blir så lätt så bra när man slår ihop två smarta huvuden! Det ordnar sig för oss ändå, å ingen kan förstå hur skönt det känns.

Igår förstod jag att det inte är ett litet projekt att flytta. Det krävs en massa planering å pengar för att man ska lyckas ;) bra kontakter å envishet. Nu jävlar gäller det att inte ge upp. Du & jag älskade!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0