2011 vs 2012

1. Gjorde du något år 2011 som du aldrig gjort förut?
Älskat mer. Inte funderat lika mycket. Varit på en massa mångkulturella fester. Funderat på meningen med livet å andra sånärdär djupa grejer när jag ändå varit i "farten" ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften förra året, vad jag minns ;)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, bl.a. min bästa vän Sandra blev mamma till en underbar liten pojke!

4. Dog någon som stod dig nära?

Hm ja... på sätt å vis.

5. Vilka länder besökte du?

Sverige, Finland å Turkiet... å Danmark en snabbis ;)

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mer tid för avslappning. Ta mig tid att besöka nya ställen :)

7. Vilket/vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Så många! Flytten, fester, födelsedagar, födslar, underbara nyheter, värre nyheter, alla finns dom där!

8. Finns det något du vill införskaffa år 2012 som du drömde om 2011?
Jaaaa, en systemkamera ska få flytta hem till oss det här året! Å sen ska jag göra en ny tattoo :D WEE!

9. Största misstaget?
No comments.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja... jag är väl fan sjuk jämt ändå. Har dock inte brytit några ben *peppar peppar* eller behövt nån operation så jag lan skatta mig lycklig ;)

11. Bästa köpet?
Ehm... måste nog passa :D

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hyrjäveln.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

När vi bestämde oss för att bo ihop! ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?

P-square - Do me & Mohombi - Coconut tree bl.a. Finns så många minnen till alla möjliga låtar!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare hoppas jag trots alla omständigheter.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inte tänt till så lätt å blivit arg. Bara gjort saker som gör mig lycklig istället för att vara tillfreds med något som känns skit.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos syster med hennes man, barnen, min lillasyster, hennes pojkvän å våran mamma!

19. Blev du kär i år?
Ja. Om å om å om igen i samma man!

20. Hur många one night stands?

Nollnollnollnoll!

21. Favoritprogram på TV?

Big bang theory :D 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nä.

23. Bästa boken du läste i år?
Ska vara ärlig å säga att jag inte har läst en endaste bok i år som inte tillhört någon kurs osv... oops.

24. Största musikaliska upptäckten?
Måste nog säga musik från Nigeria :D

25. Något du önskade dig och fick?
Jag blev sambo å en underbar katt!

26. Något du önskade dig men inte fick?
Miljonvinst...

27. Årets bästa film?
Pass.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vi firade den helgen före med vänner å krog å dans å hade skitroligt, dock fick jag 40 graders feber på natten, festade vidare ändå å hade superkul! På självaste födelsedagen blev det tårta hos mami.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Svårt att säga. Det som har hänt har hänt.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Loose and comfortable :D

31. Vad fick dig att må bra?
Min älskade familj. Min fina man. Mina underbara vänner. Vara i skolan, träna, dansa å allt det andra positiva :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jesse Williams (Dr. Avery i Grey's... grrrrr ;))

33. Vem saknade du?
Pappa. Gamla vänner.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Klasskompisarna å andra roliga studenter :)

35. Planer för 2012?
Resa lite, flytta å mysa som aldrig förr!




- Jesse Williams.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0