Nu är det lördag igen!

Tjingtjing!

Äntligen har lördagen kommit hiiit! :D Har diskat å fixat dom snacksen som skulle göras i ugn, nu funderar jag på att fylla badkaret å ligga där å mysa en stund, främst för att kunna stretcha ut nacken som återigen gör ont som fasen... men även för att bara vara för mig själv å plaska en stund ;) Outfiten har jag verkligen inte ens funderat på så det blir väl å panikvälja något som vanligt :D Imorn ryker förlängningarna då dom har börjat lossna lite här å där, ska ta bort dom nu medans dom ännu är i bra skick så kan man återanvända dom sen :D Så jag blir korthårig igen... hm. Trist! :D

Har försökt att ändra litegrann på min blogg så den ska vara mer personlig men det är inte alltid det lättaste. Har dock kommit igång nu litegrann å åtminstone fått dit en header ;) Ska ändra texten å det lite senare när jag har ork... känner mig så lat nu :D Ska läsa bok i 30 minuter å sen bada!

Hoppas alla får en underbar lördag! Mitt humör är verkligen uppe i topp så det krävs mycket för att förstöra denna dag för mig. Ser sååå mycket framemot ikväll å hoppas på att det blir en kanonfest :)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0