Oh, happy day!

Hej alla glada!

Idag har varit en superbra dag å bara för dens skull så tänkte jag uppdatera bloggen lite, så ni slipper läsa om piss, skit å helvete jämt ;) brukar dock alltid vara superdeprimerad dagen innan min födelsedag men idag känns allt bara så himla bra, jag vet inte varför. Jag ser framemot helgen så ruskigt mycket tror jag, ska bli så skojigt att fara ut med mina tjejor å andra vänner såklart! ♥

Annars då? Ganska lugnt faktiskt, både i skolan å på hobby fronten :D Har börjat mitt s.k. nya liv nu så det innehåller en hel del träning, dock känner jag av promenaderna i ryggen vilket kanske inte är så superbra, tänkte först det var träningsvärk men tror det är en muskelknut! Typiskt. Borde väl iofs gå till en massör då jag haft nackvärk i snart två veckor... nja, man hinner ;) är väl lika å bli beroende av värktabletter när man ändå är i gång... eller så inte.

Sen har vi bokat biljetter till skåneland i april å det ska bli så kul! Laotan ska få se vackra Helsingborg å bli lika kär som jag blir varje gång, då kanske det är lättare att övertala honom att flytta dit sen när vi är färdiga med studierna ;) bra plan enligt mig! :D

Idag har jag blivit fotograferad. Sådär "på riktigt". Det är lite läskigt, jag kan inte riktigt vara naturlig på såna bilder för man känner att man drar på sig ett fejk smile! Oförberedda bilder är oftast (OBS! läs OFTAST) bäst :) Men vi får hoppas att det blev en bra bild iaf. Bilden ska upp på skolan på en stor vägg å jag är där av den anledningen att jag är "the HEAD of international tutoring" å tillhör därmed till studentföreningen å fyfan vad stolt jag är ;) HIHIII.

Nu borde jag väl slagga, ska plocka undan lite tvätt å tjohej så det inte ser ut som Bagdad här imorn när familjen å Santeri Kinnunen kommer förbi :D



- En bild från idag... dock ska dom bli retuscherade (stavning?) men gör ju inget om jag visar en bild :D

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0