Blöööh

Tjo!

Är så grymt jävla seg i kroppen idag. Humöret är bättre, men fortfarande lite irri på vissa människor å hur dom beter sig, men det är inte mitt problem. Varför slösa energi på det man ändå inte kan ändra? Det är bara jobbigt att jag vissa gånger ser mig själv som rak på sak men när det gäller att tala om för någon vad man känner så låter jag helst bli... kanske för att jag vet att det skiter sig ändå.

Imorn är det fredag, går skola från 8.15-11.45, sen träna efteråt å sen på kvällen är det Chinese New Year party :D Ska bli kul å dra dit, var aldrig med förra året då jag hade missat hela jävla eventet men nu ska jag med å se på vackra kläder å äta god kinesisk mat :D grymt å se massa olika event via skolan, några månader kvar så blir det (förhoppningsvis) en ny African Night :D man lär sig sååå mycket från olika kulturer å man träffar så många härliga människor så jag kommer aldrig glömma mina 3,5 år i Kemi-Tornio. Jag är så tacksam över att ha lärt känna så underbara personer! ♥

Nu ska jag se på vänner å invänta Revenge på 3:an, så jävla bra serie :D

     



- Bilder från African Night 2011.

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0