Underbara 2012...

Hej!

Har tänkt att blogga hundratals gånger men det är alltid något som har kommit emellan. Antingen har jag varit för trött eller så har jag varit ute på vift, det senaste är nog mer troligt ;)

Nu har vi kommit till år 2012 å jag hoppas innerligt att detta kommer att bli ett bra år. Många förväntningar på livet så 2012: be ready to kick some ass! Nyårsaftonen var jag i Kemi, kikade på raketer, tog bussen till Torneå, kikade på raketer, sen drog vi vidare till en krog å dansa arslerna av oss å skitkul var det :) Tog taxi hem till morbror å Eija kring 4 på natten å där var det surr å karaoke som gällde! Efter nån timme gick vi över till Camilla å vi satt å spelade yatzy till 8 på morgonen för att invänta min buss som gick tillbaka till Kemi 8.55! :D Ringde återigen taxi som körde mig till busstationen å åkte hem. Hann somna 10 minuter på bussen å höll på å missa hela jävla avfarten, tur att jag fattade å sätta larm på mobben :D Påväg hem ringde min älskade som frågade vart jag var å sa att jag skulle ringa honom när jag kommit hem... 10 minuter senare var jag hemma med telefonen i högsta hugg men kände att något var konstigt... gick in i sovrummet å där stod HAN! :D Jag hann som inte ens reagera, satte bara händerna för ögonen å sa "oh my God" å började storgråta... eeh ja, en liten mes är jag. Blev så sjukt lycklig. Helt underbart! Det går som inte ens att förklara hur det kändes att få hem han efter 4 veckor isär. Vi myste på i några timmar å sen kom Laotans bror Jide å hans tjej Jenni å hälsade på :) å efter att ha varit vaken närmare 40 timmar så somnade jag glad å lycklig i min älskades armar på söndagkväll. Igår åkte vi till Oulu å jag fick för första gången i mitt liv vara med om ett borgeligt "bröllop"! Det var lite annorlunda än det man själv är van vid, vita klänningar å kyrka å präst å allt det där men då Laotan å hans familj är muslimer så gifter man sig inte i kyrkan :) Anyhow... efter vigseln åkte vi till Jennis föräldrar där det bjöds på champagne å mat å fika å allt möjligt snajsigt å en stund efter det satt vi på bussen påväg hem igen. Helt sjukt egentligen hur mycket buss jag har åkt på sistone, känner mig som en jävla bus whore... aja.

Imorn blire jobb å sen träning, ska göra premiär på Sh'bam så får väl se hur det går ;) bra hoppas vi i allafall. Vi har hittat billiga flyg också så vi funderar på å åka å hälsa på syster nere i söder, dock är jag lite osäker på när vi har påsklov men jah... man behöver väl nödvändigtvis inte ha nåt jävla lov :D vi får se, vi får se.

Nu ska jag prova GTA på PS3:an en sista gång innan jag lägger ner allt å bara myser en stund, vet inte om det var smart att köpa ett PS3 till älsko i julklapp då han bara idag har suttit å spelat i säkert 5-6 timmar ;) men känns underbart att veta att han tycker om sin julklapp i allafall :D

År 2012 hade inte kunnat börja bättre. Jag känner mig så lycklig å jag hoppas att den här känslan håller i sig så jag får njuuuuuta av livet!

Gott nytt år till er! Ta hand om varandra!



Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0